miercuri, 18 noiembrie 2009

Amprente

Am acces la o baza de date complexa care imi permite sa accesez dosarele barbatilor din viata mea. Sarutari, imbratisari, arome de parfum imi vin in minte in mod constant...Sunt dezamagita de faptul ca inca nu stapanesc tehnica de blocare a acestor valuri de informatii pe care le primesc constant.
Sunt un animal! Un animal care executa miscari lascive, care zambeste "pe sub mustati", un animal care adulmeca si praduieste pana cand se convinge ca si-a luat ce-i trebuie de la victima. In acelasi timp sunt totusi si un animal uneori vulnerabil, uneori sensibil, uneori prea profund...
Uneori fac sex cu ochii inchisi doar ca sa-mi activez un scut invizibil de aparare.
In schimb tu ti-ai pus amprenta pe coapsele, sanii si gura mea...ai lasat o dara de parfum de calitate pe parul meu, m-ai condus acasa si observand ca ma afecteaza sfarsitul acestei escapade am realizat ca mi-am incalcat regula: am avut ochii deschisi, te-am analizat si te-am simtit.Ce frumos stii sa tii in brate!
Nu ca as scrie cu un scop anume lucrurile astea dar singura prietena care imi suporta lamentarile si aberatiile la aceasta ora este hartia(electronica ce-i drept:) ).
Indosariez cu parere de rau si aceasta noua amprenta. Recitesc cazul si ma gandesc la faptul ca poate se potrivea un alt final...asta daca ar fi existat un final real. Mi se largesc narile si ii inspir parfumul inca o data iar apoi ma duc sa fac o baie.
Barbatul dispare primul dar intotdeauna pastram parfumul lui...trebuie sa invat sa simt iarasi mirosul pielii mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete