marți, 24 noiembrie 2009

"Ar trebui sa ne iubim mai mult... Valerie, traieste! "


Este destul de tarziu si tocmai ce m- am uitat la un film demn de lauda : "Jurnalul unei nimfomane" .
Am observat totusi cu tristete ca sunt putini cei ce au inteles cu adevarat esenta filmului. De exemplu, am citit pe un blog de profil descrierea filmului si suna mult prea sec pentru gustul meu. Apoi am vazut filmul ( in prezenta celor trei mandri feciori cu care locuiesc ) si am observat micile detalii in care consta de fapt maretia acestei productii spaniole.
In primul meu post afirmam ca sunt un animal. In aceasta seara ma simt mai mult prada!
Ma simteam incoltita de amintirea celor cu care am fost, ma simteam vlaguita... ma identificam cu personajul principal prin prisma profunzimii trairilor si asta ma apasa mai tare ca pana acum. De fapt nu cred ca am acordat prea multa importanta acestor fiori vreodata.
Am trait filmul cu fiecare minut, cu fiecare imagine, cu fiecare sunet si am descoperit in mine nu o nimfomana ci o EU care isi doreste atat de mult sa se cunoasca mai bine, o EU care sa aprofundeze taina sarutului, taina mangaierii, taina celui acoperit de umbre si cearsaf.
Cu cat filmul se apropia de sfarsit cu atat imi doream sa tina mai mult, sa ma lase sa ma descopar doar privind prin ochii Valeriei. Imi cer voie sa- mi insusesc dorintele ei, incertitudinile...
Imi doresc sa iubesc mai mult, sa ma iubesc mai mult, sa imi mangai buricele degetelor mai mult, sa- mi alint chipul mai mult, sa- mi sfatuiesc trupul mai des!
" Nimfomana este denumirea data de barbati femeilor care incalca regulile, normele!"
Nu sunt nici nimfomana, nici plina de pudoare, nu sunt nici salbatica, nici imblanzita, nu sunt nici rea, nici buna. Nu stiu cum sunt exact, dar ma comport ca si cum as fi eu insami.

" Si pot atinge iarba, imi pot simti parul... Usor am inceput sa- mi mangai corpul. In sfarsit aflasem ce cale trebuie sa urmez: aceea de a fi eu insami!

Un comentariu:

Etichete