miercuri, 18 noiembrie 2009

Din Atelier...poezie pentru si despre suflet

Picatura de pacat


Plouă şi încep să geamă norii de plăcere
Vântul se simte vinovat şi învăluie totul în tăcere
“Taci!...” Iubire oarbă, picătură de păcat,
“Nu e nevoie de cuvinte...” îi spuse şi a plecat
Peste umbre creşte iarba năpădită de orgasme
Pământul freamătă şi i se simte răsuflarea
Corpuri sfârtecate de fantasme
Acoperă marea
În porii deschişi de dorinţă se ascund firicele de nisip
E vremea pentru streap –
Dezgoliţi,
Uimiţi,
Fir-aţi să fiţi!




Univers de plastilina

univers de plastilină
zeci de culori şi zeci de nuanţe
joacă în jurul tău iubite.
curcubeu iar a ieşit după ploaie!
încep să modelez
şi îmi afund degetele-n lut.
parfum de ploaie pusă pe fugă
parfum de zahăr ars pe nori de vată
parfum de tânără mamă şi nou-născut
univers de plastilină
zeci de fiori şi zeci de speranţe
joacă în jurul meu iubite.
curcubeu iar a ieşit după ploaie!
încep să visez
şi îmi afund buzele-n sărut.
parfum de ploaie pusă pe fugă
parfum de zahăr ars pe nori de vată
parfum de dragoste şi un nou început
parfum de univers de plastilină



Fum


Azi îmi îmbăt plămânii cu tutun.
E ultima ţigară pentru a mia oară!
“Eşti de 3 ori femeie!” îmi spun.
Mai trag un fum
Şi râd...

A dispărut din ţesătura primului meu strat de piele
Parfumul tău.
Azi mă apuc fumând, de împletit şosele
Să pot fugi de tine
Să pot să plâng...

Azi îmi îmbăt orgoliul cu inutilitatea ta
Şi-mi mai aprind o ultimă ţigară
Din nou pentru a mia oară....
Să fie ultima?
Mai trag un fum...



Dame-n furouri

ser de vaccin mi se împrăştie în sânge
şi un strop de vodcă încă mi se prelinge pe-obraz
nu ştiu de unde vine
ori când are s-ajungă le destinaţie.
care destinaţie?...
intelectul meu nu-i treaz
să-mi urle-n ecouri
de ţipete ale unor dame-n furouri
OH! tremur, mă revolt
scuip, cad, mă ridic, mă-ntorc...
blestem şi plâng
dar de ce oi face-o oare?
ştiu doar că vreau să zbor dar doare
pic...pic...a ajuns,
mi s-a prelins pe buză
şi l-am gustat.
nenorocite dame-n furouri!
puteţi face dintr-un înger
un înger fără aripi, beat.



Se cauta ingeri!

ANUNŢ!
se caută înger să mă-nlocuiască.
se caută o gură care să grăiască mai bine
şi aripi să bată mai tare.
se caută ochi care să vadă prin tine, prin noi, prin voi
se caută urechi care s-audă ce-auzi şi tu c-aude el
se caută sânge care să curgă-n vene fără de păcat.
se caută înger de pază, umil şi devotat.

REPLICĂ LA ANUNŢUL VOSTRU
căutaţi înger să mă-nlocuiască
dar nu căutaţi o gură care să grăiască mai bine
vreţi doar îngeri care să nu grăiască ca mine.

vreţi ca aripile să le bată mai tare?
Niciodată!

căutaţi ochi ageri care să vadă tot
bag mâna în buzunar şi ochelari îmi scot.
oricum văd mai bine ca ei când zbor.
ei văd doar păcatele lumii din jur
eu le văd şi pe-ale mele şi pe-ale lor.

vreţi urechi?
luaţi urechi, microfoane,difuzoare
conectaţi-le la aparaturi ultramoderne.
Proştii!uită că un înger aude tot
dar totul îl cerne,
îl spulberă şi ce e rău se-mprăştie pe ape.

vene fără de păcat...
ipocriţilor cereţi imposibilul!
dar păcătoşii mereu vor cere dreptate
aşa cum pioşii salvează viaţa altuia
prin propria lor condamnare la moarte.

căutaţi îngerul care nu vă vede pe voi dar pe restul da,
căutaţi îngerul care aude doar ce vreţi
căutaţi înger de pază cu anvergura aripilor
destul de mare încât să vă ascundeţi după ea
căutaţi înger cu vene de schimb dar cu mâini murdare
vreţi doar un înger care să vă poarte destinu-n spinare!


Viata


vrei să îmi tai tulpina, tinere domn,
sau să mă smulgi din rădăcină?
vrei să îmi rupi petale, una câte una,
sau într-o vază să m-arunci de decor?
shh, taci! ascultă cum grăieşte
şi cum plânge către tine neputinţa mea.

şi eu sunt, Doamne, trecătoare,
dar nu-l lăsa să mă omoare!
vreau doar să mă simt întreagă
să pot să tremur crescând din pământ.



E destul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete