joi, 19 noiembrie 2009

Na-ti blog Eleno!

M-am facut mare...m-am facut bruneta...m-am facut pseudo-pitipoanca...si MI-AM FACUT BLOG! Acesta este cursul normal pe care il ia viata omului secolului XXI...te nasti, inveti sa mergi, sa vorbesti, sa scrii, sa futi si ajungi la apogeu: ITI FACI BLOG. Este de-a dreptul mirobolant faptul ca aducem la un loc atatea elemente ce tin de existenta noastra prin simplul fapt ca facem un blog si incepem sa scriem acolo (corect...sau mai putin corect) tot ce ne taie capul! Si mai surprinzator este faptul ca odata cu initierea noastra in ale scrisului pe internet, chiar incepem sa ne consideram mai destepti..."Gandesc, deci exist!" - "Scriu pe blog, deci sunt mai destept!". Ce clovni suntem!
Si uite cu toate astea mi-am facut si eu blog. De ce?
- Pentru ca prietenii mei imaginari nu sunt tocmai intelectuali deci nu pot aprofunda cu ei tainele universului;
- Pentru ca simt nevoia sa scriu ca o nebuna despre TOT;
- Pentru ca ...prostii! este ora 1.43 a.m. si eu habar nu am de ce mi-am facut blog.
Cred totusi ca ajung la o concluzie...important nu e ca mi-am facut(sau de ce mi-am facut) blog, ci important e faptul ca inca mai stiu sa scriu, mai pot sa scriu, imi doresc sa scriu.

Inca nu spun "Noapte buna!"...nu am terminat :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete