marți, 24 noiembrie 2009

O dupamiaza perfecta

Pozeeeee:









E atat de placut sa ai prieteni langa tine! E si mai placut sa stii ca vor fi acolo indiferent de situatie.
Duminica am realizat ca in sfarsit simt ca am prieteni, ca apartin unui grup si ca inca e frumos sa te simti tanar, sa iubesti.
Stau acum in bucatarie, soarele ma bate pe spate prieteneste pentru a ma asigura ca va mai fi si el langa noi ceva vreme si nu imi pot scoate din minte amintirea dupamiezii perfecte alaturi de 3 dintre prietenii mei.
Nu era nici prea cald dar nici frig, muzica era destul de tare incat auzeam ca ne spunea "Live your life!" si eram IMPREUNA. Cred ca asta era tot ce conta in acel moment. Ne uitam la peisaj ca si cum ar fi fost prima sau ultima data cand treceam pe acolo si cantam toti ca si cum ar fi fost un nou inceput... cine stie ce inceput. La intrarea in Piatra Neamt am fost intampinati cu caldura de doua fetite ce se aflau in masina din fata noastra. Am simtit caldura si bucuria de a fi copil din nou. Le faceam si ne faceau din mana de minute bune iar situatia a devenit mai emotionanta in momentul in care am urmat toti cu privirea degetele lor care se indreptau cu inocenta catre doi parasutisti ce puneau stapanire peste oras. Stiu ca pare a fi un cliseu dar chiar asa s- a intamplat! :)
Melodia era acum alta (Eram copil in primii ani de scoala... Trecea fanfara militara, In frunte cu- n tambur major Tras prin inel cu mustacioara Si buzdugan stralucitor) si ne indreptam catre unul dintre varfurile pietrene. Odata ajunsi ne- am dat seama cat de mici suntem dar cat de mari putem ajunge!
Eram toti infasurati intr- un amalgam placut de trairi si se putea citi in ochii nostri bucuria pe care o simteam in acele momente. Nu aveam nevoie de nimic mai mult. Am ajuns triumfatori undeva sus, am intrat intr- un restaurant foarte placut, ne- am asezat la o masa si am comandat : vin fiert... si mici. Era ca si cum asta ne- ar fi lipsit in acel moment. Nici macar nu am cerut farfurii separate, am mancat toti din aceeasi farfurie, am vorbit despre Craciun si iubire iar ospitalitatea cu care am fost primiti a fost mai mult decat suficienta. ( De vizitat: Casa cu flori, Piatra Neamt, varful Pietricica)
Suntem tineri in secolul XXi, traim, simtim, iubim, evadam! Tineti- va prietenii aproape!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete