marți, 8 decembrie 2009

Pufff

aseara am recitit o poezie scrisa acum cateva luni... o dedicatie
iata:

Imi pufai iubirea- ntro tigara
Ce- amor nebun mai port in pantec...
Ce cantec!
Ma dor si amintirile, ma dor
Ce criza, ce puf, ce praf
Se- asterne pe noptiera!
Ma ciupeste- un gand de buza
Ca sa- mi aminteasca de tine,
De noi, de mine...
Iubire ce se- mparte in doi,
Noi doi
Se- asterne- n bratele alteia
Si fuge departe cu tine.
Dragostea asta nu- mi mai apartine!
Acum citez:
" Zece intamplari ciudate si- o minune
Te- au adus in casa, zece
Ingeri se tot mira"
Cat sunt de frumoasa?
Nu, nu- mi zambi, nu te intoarce, nu ma alinta
Nu- ti cere mii de scuze!
Timpul se scurge,
Curge prin mine, dar impotriva mea.
Ce criza, ce puf, ce praf,
Ce asteptare odioasa ma incearca.
Ce crampe acide imi provoaca
fostele tale sarutari!
Zece intamplari ciudate
M- au facut sa te iubesc.
Zece ingeri se tot mira
Se mai mira?

15. mai. 2009 " Cele mai reusite cuvinte le asterni pe hartie, fie cand iubesti, fie cand suferi, fie cand iti e foame." - Tata

3 comentarii:

  1. La foamea care va sa vina, ii si vad pe ex-fripturisti cum inalta ode-ntruna... Din neasemuita puzderie de cuvinte va dainui pizderia de mucisori!

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm...citesc si m-i se face pielea de gaina.draga degetzica...sunt mandru ca te cunosc.vreau sa te vad ,vreau sa te vad si sa vorbesc cu tine...vreau sa vorbesc cu tine si sa radem impreuna.vreau sa ne imbratisam cand ne vedem si sa iti dau un pupic simplu si cald cand revenim la ...cum era.sarbatori fericite ...draga degetzica...

    RăspundețiȘtergere
  3. Un secret? Muza mea era si mai prozaica: aparea hop-top cand spalam vasele...:))
    PS. Just to let you know I found you :P

    RăspundețiȘtergere

Etichete