marți, 8 decembrie 2009

A State Of Mind - Mesmerize

Ma simt atat de bine incat nu- mi pasa ca afara e frig. Ma simt atat de bine incat imi miroase a sarbatoare si paine calda. Ma simt atat de bine incat totul prinde culoare si contur. Ma simt atat de bine incat as impodobi toata casa in luminite si beteala. Ma simt atat de bine incat as urca pe un deal inalt doar ca sa pot tipa ca ma simt bine. Ma simt atat de bine incat as iesi pe strada doar ca sa vada si altii ca zambesc. Ma simt atat de bine incat mestec guma cu asa o pofta si fac baloane atat de maaaari. Ma simt atat de bine incat o sa- mi sun parintii sa le spun ca ii iubesc. Ma simt atat de bine incat ma mai opresc din scris doar ca sa mai cant un refren si sa dansez. Ma simt atat de bine incat as pleca intr- o aventura. Ma simt atat de bine incat as putea imparti imbratisari la promotie. Ma simt atat de bine incat as rasufla fierbinte intr- o masina doar ca sa- i aburesc geamurile. Ma simt atat de bine incat mi- as rapi prietenii sa fugim la mare sa facem castele de nisip. Ma simt atat de bine incat m- as putea indragosti de primul necunoscut cu privire calda si obraji neastamparati. Ma simt atat de bine incat as asculta Michael Bubble toata ziua. Ma simt atat de bine incat imi plimb mana pe trup si imi dau seama ca am pielea foarte fina. Ma simt atat de bine incat m- as plimba cu autobuzul doar ca sa ma simt ca in excursiile din clasa a IV- a. Ma simt atat de bine incat ochii imi par mai albastri si stralucitori. Ma simt atat de bine incat nu se poate intampla nimic rau azi. Ma simt atat de bine incat camera mea pare o adevarata imparatie. Ma simt atat de bine azi incat eu sunt printesa acestei imparatii. Ma simt atat de bine!

I just haven't met you yet! Hai sa ne simtim bine azi. Sa zambim, sa radem galagios, sa exploram, sa ne imbratisam, sa desenam pe ciment cu creta colorata, sa mancam vata de zahar. Hai sa aruncam mastile alea de oameni seriosi si sa aratam ca suntem veseli. Hai sa umblam "dezgoliti" astazi!

P.S.: Am mancat un Mos Craciun! :)

2 comentarii:

  1. Visul unei nopti de iarna: Se facea ca fitarul burtos-chelios, dar nu neaparat, n-avea de nici unele (telefon mobil + masina + card de credit) si ramanea nud in centrul atentiei. De pe fruntea lata ii disparuse incruntarea care dadea bine, de dupa butoias i se zareau boasele atarnande, iar transpiratia incoltita sub fiecare por il podidea ca un plans genetic - Lost in Mesmerize World! Abia atunci tentatia ar fi reala: give me a hug...

    RăspundețiȘtergere
  2. cine esti? nu stiu... dar scrii atat de usor si inspirat...cuvintele potrivite pentru starea potrivita... i'll give you a hug

    RăspundețiȘtergere

Etichete