sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Femeie Fatalitate Fantezie... cei 3F

Cum faci ca femeie sa ai parte de ceea ce iti doresti? Cum faci sa- ti sopteasaca la ureche ceea ce vrei tu sa auzi? Cum faci sa vada ceea ce vrei tu sa vada?
E greu sa gasesti persoana care sa- ti citeasca gandurile... persoana care sa te mangaie si sa stie ce vrei... persoana care sa te priveasca si sa inteleaga ce spui. E greu ca femeie sa explici. E greu sa spui unui barbat cum sa te mangaie, cum sa te sarute!
Ma dezbrac din priviri si realizez ca nu ma pot ignora. Nu sunt o diva, sunt o femeie, nu sunt o prostituata, sunt o femeie care stie ce vrea.
Mananc tot din farfurii si beau din pahare, mancarea tot in stomac imi ajunge si bautura tot la cap mi se urca, prin urmare de ce as fi diferita? Tind sa cred ca nu asta e problema. Problema e ca diger mai greu.
Nu are niciun haz atingerea fara rost si nu ma incanta sarutul fara pasiune. Toate facem sex, dar niciuna nu ignora senzatia de bine, niciuna nu uita! Toate ne dezbracam cu un scop, toate ne dezvaluim pentru ceva: pentru noi, pentru ceea ce ne lipseste, pentru ceea ce ne dorim.
Ne coafam, ne facem manichiura ca sa fim sigure pe noi; ne pensam ca sa avem privirea mai clara; ne machiem ca sa atragem privirea clara a altcuiva... ce cretinatate!
Mi se zbate un san de dor, mi se inchide un ochi de dorinta. Tu ori esti orb, ori refuzi sa accepti.


Asculta Kings of Leon - Your sex is on fire


Suntem femei! Suntem NOI! Sunt EU!



Postul asta iti este dedicat

Un comentariu:

  1. Bonsoir la toata lumea dintr-o scrisoare pierduta! Si deschisa pe deasupra. Initial, crezui ca am nimerit la Andresanca in emisiune. Apoi am realizat ca nu, fato!, aici se joaca pe bune, aici ea spune ce gandeste si el tace si face... Pana cand? Pana cand vrea autorul :)
    Big hug!

    RăspundețiȘtergere

Etichete