sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Leapsa Neamtule - Ciudatenii d' ale mele

1. Intotdeauna inmoi biscuitele in cafea sau ceai...
2. Plang mereu cand consider ca m- ar putea afecta ceva ( film, amintire, melodie, imagine)
3. Rad ca Sailor Moon cand el ma saruta in talpa
4. Ascult lounge cand fac baie... si fac baie cu lumanari si spuma multa cel putin de 2 ori pe saptamana
5. Ma demachiez foarte rar... nu din cauza ca mi- ar fi lene, ci pentru ca este un aspect pe care cred ca il neglijez
6. Nu ma uit niciodata la tatuajele pe care le am si uit de ele
7. Pastrez legatura cu toti fostii iubiti... oare de ce?
8. Colectionez sacose si pungute ( :)) asta nici eu nu pot intelege )
9. Ador aroma de vata de zahar cu fundal de Cfae del Mar
10. Nu cred in conceptul de " favoriti" (carti, personaje, cantareti, actori, etc. )
11. Ma pot indragosti in 15 minute
12. Ador sa merg cu metroul doar ca sa pot analiza oamenii
13. Imi place sa visez si sa ma pun in tot felul de situatii care de care mai ciudate
14. Nu cred in horoscop cand imi spune de rau, dar continui sa- l citesc
15. Nu imi place sa citesc reviste, ci doar sa ma uit la reclamele prezentate in ele


ar fi atatea... dar...

2 comentarii:

  1. Si eu inmoi biscuitele in cafea (in ceai, nu)...Si mie imi place sa merg cu metroul si sa "ma uit" la oameni...Si mai e un punct in care ne asemanam, dar il tin doar pentru mine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu ma indragostesc in 15 minute si imi trebuie 15 luni ca sa trec peste :))

    RăspundețiȘtergere

Etichete