duminică, 3 ianuarie 2010

Pick-up, timbre si Baniciu - Sa aveti un an bun, fericit si mai ales NOU!

A trecut si Craciunul, si Revelionul, si perioada de convalescenta asa ca iarasi voi pleca la drum lung pentru a ma intoarce la "capetala" .
Sunt un fel de ceatean turmentat... unul modern ce- i drept, unul mai hotarat, astfel incat pot afirma ca stiu cui trebuie sa dau votul meu anul acesta : FAMILIEI!
Da, datorita lor am avut parte de cele mai reusite sarbatori. Imi va fi dor de biroul tatalui meu impanzit cu timbre si carti postale, imi va fi dor de mirosul mancarii lui Moniciu, imi va fi dor de continua reconciliere cu mama, imi va fi dor de nebunia caracteristica Hrisculesilor, imi va fi dor de Baniciu si de tot ce a insemnat aceasta vacanta.
Acesta este un fel de post si trebuie tratat ca atare. La multi ani voua tuturor!

2 comentarii:

  1. E drept ca "biroul"meu e impanzit cu jucarii, nu cu timbre, ca nu gatesc precum Monica si nici cu muzica nu prea le am, dar sa nu uiti ca ai si la "capetala" o bucatica de familie...care te asteapta oricand vrei sa vii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar daca e 13 ianuarie, hai ca iti zic acuma La mUlti ani si succese in 2010!

    RăspundețiȘtergere

Etichete