luni, 29 martie 2010

Acadeaua traieste! - Relatam in direct din camara

Azi e trista. Nu a mai fost trista de mult timp. S-a incruntat si a vazut in oglinda ridurile de expresie care ii brazdeaza chipul. Se mai priveste din cand in cand, si e tot femeie, dar nemultumirea vine de undeva de departe. Cine stie in ce consta ea?
Realitatea imediata nu ii satisface nici dorinta si nici curiozitatea.

As vrea sa inchid ochii si sa ma trezesc intr-un Bucuresti... un alt Bucuresti. Ceea ce vad acum ma scarbeste. Barbatii sunt niste impostori, iar femeile nu mai sunt doamne.
Copiii cresc mai repede si uita sa copilareasca, batranii se duc devreme, florile se ofilesc in jur iar eu ma simt goala mai mereu in ultimul timp.

Nu e multumita de ea. Ceva ii lipseste, cu siguranta.

Nu sunt multumita de mine! Imi lipsesc diminetile romascane, imi lipsesc noptile linistite, imi lipseste muntele, imi lipseste marea, imi lipseste infinitul...
Vreau sa plang, vreau sa tip, vreau sa dansez, vreau sa privesc cerul, vreau sa mananc pricomigdale, vreau sa inghit in sec, vreau sa ma gadil, vreau sa alerg, vreau lucruri mici si simple, vreau sa fiu cu adevarat vie.

Acadeaua are personalitate, dar asta este un post diferit pentru ca astazi acadeaua este mai mult bombonica.

Am uitat sa respir dincolo de baldachine si amor, am uitat sa ma plimb dincolo de strazi inguste, am uitat ca noaptea nu e eterna, am uitat ca soarele rasare mereu atunci cand imi doresc.
Imi colorez prezentul si universul asa cum vreau. Dau viata de cate ori scriu si stiu ca lucrurile marete nu sunt neaparat mari, asa ca de unde nemultumirea asta?
Sunt un personaj conturat prin bunavointa ei, sunt un nume scris cu majuscule, dar nu sunt un produs. Sunt o EA, cu toate ca as putea fi si un EL, sunt un zambet cu toate ca as putea fi si lacrima, sunt cuvinte, sunt simtiri, sunt amintiri, sunt prezent si viitor.

Acadeaua are personalitate, si astazi invata ca e normal sa mai fie si trista uneori.

Cred ca are legatura cu vremea.
Cer sa fiu mutata pe masa din bucatarie, langa borcanul de cafea pentru ca in camara presiunea e scazuta!

8 comentarii:

  1. Foarte frumoasa povestioara ta, desi imi place mai mult varianta cand ACADEAUA e vesela:)
    Incerc sa gasesc cauza starii tale de spirit, pe langa vremea de afara si am 3 optiuni:
    1. nu ai baut suficient vineri
    2. ce ai baut a fost prea puternic
    3. vrei sa mai bei si n-ai cu cine
    :))

    te pupic!
    dida

    RăspundețiȘtergere
  2. She's alive!!! Si io care credeam ca esti pe bancile facultatii... Cand colo, ce sa vezi, transmiteai din camara! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=l9K4BKkLaCI

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe...treaba cu facultatea e urmatoarea: m-am prezentat, am si stat (pe holuri din pacate), mi-am rezolvat treaba (in sfarsit), si am onorat si 2 cursuri... din pacate cel practic de limba engleza m-a cam dezamagit...
    asa ca reintoarcerea la camara a fost inevitabila!
    uh... mi-e dor de "romascani"

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mi-a placut, ce mi-a placut postarea asta! :)
    PS. Da'"romascani" gasesti si in Bucuresti, sa stii! E drept ca-s naturalizati in capitala, dar totusi...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ILANA ANDREEA: "romascani" ca acasa nicaieri. mi-e dor de "romascanii" din bucataria kolectorului si din sufrageria parintilor tai :)
    se pare ca mi-am animat familionul in aceasta zi...asa mi-e de drag!
    puneti mana pe franghia mea sa tragem soarele afara! o zi frumoasa family

    RăspundețiȘtergere
  6. @dida:
    1. vineri n-am baut deloc
    2. ce am baut joi evident nu a fost destul de puternic pt ca vineri dimineata eram fresh
    3. as bea cu tine... TE PROVOC! :))
    te pup didush

    RăspundețiȘtergere
  7. Pacat ca esti trista,scrii atat de frumos cand esti in the mood...

    RăspundețiȘtergere
  8. @ sibel88:
    tristetea nu e neaparat tristete (ca atunci cand suferi, ca atunci cand pierzi ceva ori ca atunci cand iti fuge pamantul de sub picioare) :) dar asa cum am spus... e bine sa mai fim tristi din cand in cand
    P.S.: am vazut ca m-ai adaugat in blogroll si iti multumesc f frumos, voi face si eu la fel, dar am o singura rugaminte :P
    sa inlocuiesti "y" din LOLLIPOP cu un "i"
    iti multumesc frumos si pt comment si pentru faptul ca te mai opresti cu lectura si pe la blogul meu
    o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere

Etichete