marți, 20 aprilie 2010

Femeilor din viata mea!

De 8 martie am intentionat sa scriu un post cu acest nume. Pentru ca eu intai scriu pe hartie, si abia apoi transcriu aici, am putut sa-mi dau seama mai usor ca de fapt nu acele lucruri as fi vrut sa le spun. Nu am vrut sa fie o insiruire clasica de complimente si raspunsuri la "de ce te iubesc eu pe tine". Asa ca voi face altceva.
Astazi, 20.aprilie.2010, eu, Elena Marcu urez La Multi Ani femeilor din viata mea:
Doina, Aurica, Ana, Lena, Monica, Lacramioara, Lili, Dodo, Adita, Maricica, Dida, Ana, Irina.
Le urez abia acum la multi ani pentru ca de fapt nu am nevoie de o zi anume sa le spun cat sunt de frumoase, nu am nevoie de un 8 martie sa le reamintesc faptul ca sunt recunoscatoare.
Ma folosesc de ceea ce imi place sa fac, pentru a va deschide sufletul si pentru a va mai rapi 5 minute din timpul de lucru.
Fiecare dintre voi ati contribuit intr-un fel sau altul la ceea ce a insemnat "formarea mea ca om". Fiecare v-ati dat interesul, si m-ati sprijinit cand a fost cazul. Fiecare ati donat iubire si grija specifica maternitatii la rezerva mea de sentimente. Fiecare ati mangaiat si sarutat pe frunte.
Toate sunteti acum femei. Mai mult sau mai putin mature, sunteti parte din mine zilnic. Si cea care fizic nu mai este, ma ghideaza si ma tine pe drum. Poate nu e drumul bun inca, dar tot ea ma va ajuta sa-mi dau seama.
Asa ca, in concluzie, va multumesc ca sunteti FEMEI, va multumesc ca tocmai voi sunteti FEMEILE DIN VIATA MEA!
Iar, acest blog, este aici sa va aminteasca faptul ca datorita voua continui sa scriu si sa invat cum si cine este femeia, cum se comporta si reactioneaza ea, cum iubeste si traieste.
LA MULTI ANI VOUA, ASTAZI, SI IN FIECARE ZI!

2 comentarii:

  1. ...cam tarziu raspuns dar tin cu tot dinadinsul sa-ti multumesc si sa-ti spun ca iti doresc tot binele din lume . lena

    RăspundețiȘtergere

Etichete