vineri, 19 martie 2010

Monolog- Erotic discourse

Nu, chiar nu mai sunt cea care-ti zambea nemotivat candva. Nu mai sunt cea care te saruta in loc de "Buna dimineata", si nu mai sunt cea care nu voia sa inchida usa in urma ta.
Acum sunt doar EU, pur si simplu. Sunt o pereche de sani obraznici, sunt o gura timida, sunt sange fierbinte, sunt coapse ferme, sunt obraji asudati, sunt ochi limpezi si spate dezgolit.
Ma inclin mai spre dreapta, imi las capul pe spate si imi deschei camasa ca sa ma poti admira. Pune-ti accentul unde vrei, sprijina-ti privirea pe ceafa mea, infasoara-ti goliciunea in goliciunea mea si cheama la apel o intreaga armata de simturi. Vom ridica drapelul.
Imi esti aproape strain. Iti mai recunosc doar rasuflarea. Nu te intrista si nu te obisnui sa-ti ceri iertare.
Lasa-ma sa ma dezbrac complet si apoi intinde-te langa mine. Nu ma atinge, doar priveste-ma! Mai stii sa simti din priviri? Mai stii sa atingi de la distanta?
Spui ca esti om mare, dar totusi pari atat de mic acum. Hai, trezeste-te!Cresti, invata sa cresti! Freaca-ti orgoliul de trecut, si lasa-ma sa vad daca ai invatat ca intai se asculta si apoi se mangaie.
Shhh... pune-ti palmele in jurul gleznelor mele si departeaza-mi genunchii. Lasa-ti privirea sa patrunda. Mai vezi ce vedeai candva?
De fapt nu, nu raspunde! O dai in bara cand vorbesti prea mult.
Apropie-te! Imbraca-ma! Pleaca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete