joi, 8 aprilie 2010

HELP NEEDED! - who the hell is that mystery lover?

Ok. Am primit un sms la ora 00:39:48.
Nimic ciudat in asta. Mai primesc sms-uri la aceasta ora.
Iau telefonul si din nou, nimic ciudat in asta. Asta se presupune ca ar trebui sa faci atunci cand iti suna.
Obsrev ca este un mesaj de la un numar pe care nu il am in agenda. Si din nou, nimic ciudat in asta...oricum nu raspund la numerele pe care nu le am in agenda.
Curiozitatea "killed the cat"... asa este! De fapt in cazul meu nu se aplica neaparat, dar m-a facut si mai curioasa.
De ce? va intrebati.
Pai continutul mesajului era urmatorul: "Te iubesc" .
Atat!
Problema este: nu raspund la numerele necunoscute, si chiar nu raspund.
Dar, din motive care depasesc imaginatia mea, sunt totusi curioasa sa aflu cine ma iubeste.

















(asta in caz ca nu s-a gresit destinatarul... se mai intampla...se mai imbata un Kostinel care iubeste o Kostinica, ca si urmare a unui anunt postat pe un site de matrimoniale [ vezi http://djalexis.indubitabil.ro/59/terente-reloaded/ ])
Bun, bun, cum pot afla asta?
Pai, simplu! Voi nu vreti sa aflati cine ma iubeste?
Daca da, puteti suna incepand din acest moment la nr de telefon 0765 860 4xx!
Hehe... din motive usor de inteles, nu pot posta numarul.
Dar daca totusi curiozitatea va macina, si sunteti pregatiti sa ma ajutati dezinteresat, atunci astept un comment, un mail, un orice pentru a-mi atrage atentia.

Cine esti tu, tanara zvacnire ce ma iubesti? Rogu-te, arata-te!... sau cel putin semneaza mesajul acela intr-un final...

Ok, promit sa renunt la "..." ! ( da, nici eu nu stiu de ce femeile sunt obsedate de puncte... puncte...)

Acum,
noapte buna tuturor,
sapte purici pe-un picior,
in fine, noapte buna! :)

6 comentarii:

  1. La naiba, nu-i numarul meu. Ma gandeam ca telefonul meu o fi facu, de unul singur, vreo fapta de arme, dar nu... nu e numarul meu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    You are not the only one!!
    Eu am primit in noaptea de inviere: " Te iubesc oxigenul meu" si cand am sunat sa vad de la cine e , intra "pentru moment ..." :))
    Afli tu cine e infocatul admirator

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Ntu':
    nu Neamtule nu-i numarul tau :))

    @ sibel88:
    nu pot afla de una singura cine e junele pentru ca nu-mi incalc regula, prin urmare nu voi suna sau da mesaj la acel numar. dar poate totusi, voi afla intr-o zi. astept, astept

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu dispera!

    Dacă nu a fost greşeală, o să ţi-l trimită din nou.
    Iar dacă a fost greşeală, după ce n-o s-o mai iubească pe ea, o să ţi-l trimită din nou.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ arrowsmaker:
    Nu disper!
    Nu a fost o greseala.
    Dar ar fi fost placut sa stiu ca cineva chiar mi l-ar fi trimis tocmai mie din gloata asta de femei din univers, dupa ce ar fi incetat sa iubeasca o alta, la un moment dat.

    :)

    RăspundețiȘtergere

Etichete