marți, 6 aprilie 2010

M-as tolani pe canapeaua ta! Si totusi... - "Visez sub asternut"

A trecut ceva vreme de cand a visat la ce ar putea avea. Au trecut zile aproape intregi fara aproape niciun rost. Cuvintele ei nu mai au aceeasi putere, forta, intensitate, credibilitate... rasuflarea ei are un iz de trecut, se trece treptat. Pacat!
Cu toate astea, stiu sigur ca inca doreste. Nu are un scop si nici o randuiala macar. Oamenii se sting in jurul ei si ajunge sa-si rosteasca in gand vorbe de duh :" Sa-ti spun ceva... Nu suntem vesnici!". Eu i-am dat viata, eu o lamuresc!
Da, se moare! Da, se moare! Baga-ti mintile in cap si revino-ti Acadea!


photo by Bogdan Grigore - http://bogdanphotos.wordpress.com/

M-as tolani pe canapeaua ta si te-as lasa sa-mi vorbesti despre responsabilitatile pe care le ai odata cu achizitionarea unui caine, te-as lasa sa-mi vorbesti despre parcuri auto, afaceri... te-as lasa chiar si sa raspunzi la sute de telefoane. Te-as lasa sa stai undeva langa talpile mele, tu fiind ocupat, eu privind goala in gol. Te-as lasa sa-mi vorbesti despre viata si moarte, te-as lasa sa-mi pictezi fluturasi pe pantec, dar acum nu-mi mai dansa prin ganduri...ma obosesti.
M-as tolani pe canapeaua ta si m-as autoproclama regina peste teritoriul tau. Ma incoronezi, draga Domnule D.? Ma lasi sa ma asez pe tronul tau?
Da, sunt hotarata sa fiu regina! Nu, nu intelege gresit, nu regina ta. Regina si atat! Trateaza-ma ca atare si vei fi liber sa visezi, vom fi liberi sa iubim cot la cot. Tu ai nevoie de evadare, eu am nevoie de aventura, tu ai nevoie de pasiune, eu am nevoie de vise, tu ai nevoie de orice, eu am nevoie de tot! Domnule D., vrei sa ai nevoie de mine, vrei sa-mi simti lipsa?
Nu-mi raspunde acum...gandeste-te...
Imi deschei un nasture de la camasa, imi dezgolesc un umar, ma las mangaiata de raze de soare. O suvita de par imi atinge fata atat cat sa simt nevoia sa zambesc si sa inchid ochii, si totusi...
"Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt!"

2 comentarii:

  1. Oare merita? De ce suntem intotdeauna egoisti?
    Chiar daca e vorba de prieteni,iubiti,animale de companie, tot egoism se numeste. Inconstient cream legaturi , aducem persoane in viata noastra si le cerem anumite lucruri din pur egoism, tot nou vrem sa ne fie bine mai intai de toate

    RăspundețiȘtergere
  2. da, asa este...si e si normal. egoismul este o parte din noi, o sursa...il putem numi asa.egoismul in schimb are mai multe forme...atata timp cat stii ca a fi egoist inseamna de fapt a pune binele tau in fata, este in regula. dar daca treci linia si pui binele tau mai presus de orice...nu mai este chiar in regula...
    este o diferenta de nuanta, dar e bine sa ne indreptam si sa ne revizuim comportamentul astfel incat sa nu exageram si sa alungam toate acele pers din viata noastra pe care le-am adunat in jur, tot din egoismul propriu
    :)

    RăspundețiȘtergere

Etichete