miercuri, 7 aprilie 2010

...si atat! - "Visez sub asternut"

- Pun piciorul in pragul casei tale si spun ca realitatea e urmatoarea: si eu am nevoie de tine si tu de mine...uneori. Trebuie sa pricepem ca nu e permanent, trebuie sa pavam carari exterioare care sa ne uneasca de altii...de altii...
Acum lasa-ma sa ma joc putin. Lasa-ma sa cant si tu prefa-te c-as fi talentata cu adevarat. Daca stii sa aplauzi bine, primesti si premiu!

Ea il invata sa zambeasca iar si sa se bucure de marile lucruri mici din viata. Ea il sterge de praf si-i reda luciul caracteristic.

- Ce voi face cand nu-mi vei mai spune povesti? Ce voi face cand voi visa ca-ti desfaci picioarele in fata altui barbat?
- Cate intrebari...
- Ce voi face cand nu-ti voi mai gasi numarul de telefon in agenda? Ce voi face cand vei uita numele meu?
- Numele nu se uita niciodata, iubite. Actiunea in sine isi pierde in schimb din importanta... din farmec. Sexul o sa dispara, dar amintirea ta va salaslui inca. Se spune ca totul e efemer, dar am totusi o indoiala.
- Tu nu intrebi nimic? Nu plangi nimic?
- De ce as plange "nimic" ? As plange "ceva", dar se intampla rar. Si daca e dat sa se termine, putem spune ca "nu a fost sa fie" si mai stergi din vina. Putem chiar afirma ca nu vom fi gresit niciunul fata de celalalt, doar ca planetele nu s-au aliniat favorabil.
- Ce rahat! Nu inteleg nimic din ceea ce-mi spui, dar esti adorabila. Continua!
- Ha! Ha!
- Nu rade asa! Vreau sa-ti vad toata fata cand zambesti. Intoarce-te! Acum razi iar!
- Nu pot! Nu mai esti amuzant si nu vreau sa rad de tine in loc sa rad de ceea ce-mi spui.
- Atunci ramai asa si intinde-te. Asa! Lasa-ma sa-ti desfac bluza, te rog!
- Fa-o, dar fa-o incet.
- Vreau sa te privesc dezgolita. Vreau sa cred ca esti neajutorata si ca ai putea avea nevoie de mine cu adevarat. Vreau sa te stiu neputincioasa. Vreau sa ma strigi, vreau sa aud cum ma vrei.
- Nu-ti pot face pe plac. Imagineaza-ti ca sunt neputincioasa, imagineaza-ti ca neajutorarea mea nu are limite, dar nu te indu in eroare. Pot sa-mi satisfac neputina. Acum vino mai aproape! Pune mana pe sanii mei! Fii capabil sa simti cu adevarat atunci cand ma atingi. Vezi, nu sunt doar o umbra!

O dezbraca de tot si ramasese incapabil sa o atinga.


photo by Bogdan Grigore - http://bogdanphotos.wordpress.com/

- Esti perfecta! Iti ador formele si vreau sa-mi plec capul pe stomacul tau. Lasa-ma sa visez intre coapsele tale si sa traiesc adevarate aventuri intre bratele tale!
- Saruta-ma! Ia-ma! Imratiseaza-ma! Simte-ma! Adora-ma!

O lua in brate si o purta ca un val printre rafturi pline de carti si praf. O delecta cu promenade printre arome de bucatarie si dormitor. O dansa goala pe holurile casei ceausiste. O venera pe asternuturile rosii, noi. Era a lui pentru cateva ore, iar!
Doar atat era a lui... cateva ore pe saptamana. Nu o platea. Amandoi erau atrasi. Amandoi aveau nevoie. Amandoi se visau. Ea era dura, realista, el era un domn cu adevarat. Ea ii lasa mana libera la sex, el o poseda. Cata nebunie zace-n asti doi straini!

- Te doresc si atunci cand urasc faptul ca esti absent. Te doresc si atunci cand stiu ca nu te pot avea. Te doresc si cand stiu ca fiecare secunda impreuna o sa doara atunci cand voi sau vei pleca dintre cearsafuri. Te doresc ca si cum ar fi un lucru normal, sa te doresc.
- Sunt un sarman prost caruia ii plac atingerile tale. Sunt un biet muritor care tanjeste dupa calcaiele tale. Au batut atata drum pana in mintea si sufletul meu, incat le voi cladi templu. Da, te voi face regina...regina si atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete