duminică, 30 mai 2010

Menage a... cine sunteti voi?

A aprins 3 lumanari. Aveau aroma de cirese, o aroma profunda, persistenta.
Statea in picioare in fata oglinzii. Era goala si la propriu, si la figurat.

- Citesc si vorbesc despre barbatii din viata mea. Trupul meu este un pergament viu, umed, real. Uneori folosesc cuvinte mult prea sofisticate doar ca sa descriu banalul starilor astora trecatoare.
Iubesc in fiecare zi dar uit cam repede.
Asa cum am mai spus, aroma unei persoane este ceea ce uitam cel mai greu. Am invatat sa simt mirosul pielii mele, dar nu sunt prea buna la asta. Ar trebui sa-mi desfund nasul!
Imi amintesc mainile lor pe soldurile mele. Imi amintesc franturi de pasiune pe sanii mei. Imi amintesc fictiunea de pe buzele mele si realitatea de pe buzele lor. Imi asum fiecare particica satisfacuta a trupului lor.
Se spune ca prin viata trebuie sa treci iubind fara regrete. Oare chestia asta ne deschide portile Raiului?
Se mai spune, din batrani, ca sexul e pacatos inafara casniciei. Oare asta ne asigura un loc in fata la portile Iadului?
Iubesc, fac sex... sa fiu oare prima pacatoasa ce va bate palma cu Sf. Petru la sfarsit?
Ce monolog fara logica am nascocit!


El intra in camera si se apropie de ea. O imbratiseaza puternic, apoi ii pune mainile fragile pe oglinda.
Imaginea palmelor se suprapune cu cea a sanilor dezgoliti si fara vlaga.
O saruta pe spate.
Aburi se aseaza pe sticla, reflexia lor fiind din ce in ce mai vaga.
Aburi se aseaza pe sticla si rasuflarea celor doi muritori stinge flacara lumanarilor.
Ea stie ca in acest moment face dragoste cu el si cu amintirea celorlalti.
E un fel de menage a...

- Mirosi a cirese si pacat, draga mea!




( Tin sa mentionez faptul ca intentionam sa folosesc accentele de pe cele doua cuvinte "menage a", dar acest lucru nu a fost posibil datorita faptului ca laptopul de pe care am scris nu imi ofera posibilitatea... greseala neintentionata sa-i spunem)

3 comentarii:

  1. " Imi amintesc fictiunea de pe buzele mele si realitatea de pe buzele lor". Interesant. Dar daca e si invers? Cu oglinda cu tot?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe... daca ar fi sau daca ar fi fost invers atunci destinul ei ar fi fost altul si oglinda poate nu ar mai fi jucat un rol atat de important.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut ,sunt administratorul site-ului http://www.fete24.info (page rank 2,3500 unici pe zi) si iti scriu acest comentariu pentru incheierea unei colaborari de tipul schimb de link(linkul tau va aparea in footer) .Daca esti deacord trimite-mi codul tau pe emailul fete24.info[@]yahoo.com , pe mine trece-ma cu titlul coafuri de ocazie,multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Etichete