luni, 10 mai 2010

A plouat cu of-uri - Relatam in direct!

Un pahar de vin, muzica buna si prieteni la masa...
Afara ploua si discutiile despre trecut, prezent si viitor se intensifica. Toti 3 suntem prinsi fara vrere intr-un vortex al amintirilor, al trairilor intense, toti 3 lacrimam si ascultam la unison.
Suntem diferiti fata de voi prin simplul fapt ca simtim cu adevarat!
Lollipop & Co. sunt in recreatie.

Stiu sa ma fericesc singura si stiu sa va fericesc si pe voi. Stiu sa ma descarc si sa astern cuvinte pe hartie. Stiu sa ascult si sa vorbesc cand si cum trebuie. Dar voi ati invatat sa fiti atenti?
Opriti-va putin si lasati la o parte tot lumescul. Acum va intreb, voi aveti grija de sufletul vostru? "Il tempo se ne va" si uitam sa ne bucuram de noi si cei asemeni noua.
Acum revin la masa mea.

Cel mic isi lasa capul pe masa, blonda cauta de zor o melodie iar eu scriu in continuare.
Avem intrebari. Asteptam raspunsuri. Afisam grimase si mai luam o gura din acelasi pahar.
Suntem diferiti fata de voi prin simplul fapt ca retraim!
Bucurestiul e urat cand ploua, dar e frumos cum ne aduce impreuna asa cum suntem cu adevarat.
Noi astazi ne-am gandit la toti ai nostri si am spus o "Ruga pentru parinti". Am pomenit pe cei care au plecat, am tinut aproape pe cei ce au ramas si am aprins o tigara pentru noi.

Lollipop a plouat peste voi astazi. Stef cel mic a invatat sa se descarce iar Ale a ridicat moralul pentru ca azi, ea a fost "un actor grabit".
Lollipop azi e mai frumoasa si prietenii ei sunt mai aproape ca oricand.
Marcu ma numesc si sunt fericita cand ploua!
Marcu ma numesc, si va multumesc pentru atentia acordata!

2 comentarii:

Etichete