miercuri, 9 iunie 2010

Acadea cu personalitate

Toti avem un drum al nostru in viata.
Eu l-am gasit pe al meu oare?

Toti ne tocim incaltamintea pe drumul ales.
Eu am schimbat vreo doua perechi de pantofi.

Toti ne gandim la ce a fost si la ce ne asteapta in continuare.
Eu nu am planuit nimic inca.

Toti ne adapam din izvorul nesecat al sperantei gratuite.
Eu sunt totusi insetata.

Toti avem la radacini ingrasamant natural de ADN.
Eu sunt mandra de samanta mea.

Toti avem nevoie de ploaie in suflet uneori. (ne racoreste oarecum)
Eu am invatat sa invoc ploaia de cate ori simt nevoia.

Toti avem resurse de energie.
Eu beneficiez de resurse inepuizabile.

Toti tragem cu ochiul si urechea.
Eu am avut si hordeolum (ulcior) si otita.

Toti suntem impinsi de la spate pentru a face un pas inainte.
Eu stiu cum e sa te motiveze un sut in fund.

Toti avem temeri.
Eu spun cand mi-e frica.

Toti adoram viata.
Eu mai mult ca oricine.

Toti ne gandim la moarte.
Eu nu-i dau satisfactia asta.

Toti ne dorim si asteptam sa fim fericiti.
Eu fac ceva in privinta asta.

Toti suntem proprii nostri detectivi.
Eu incerc sa-mi dau seama ce caut.

Toti credem ca stim sa iubim.
Eu sunt sigura ca invatam asta in fiecare zi.

Toti gresim.
Eu stiu cum e sa regreti si sa fii iertat.

Toti ne cacam. ( asa cum ar spune si bunul meu bunic, Dzeu sa-l ierte)
Eu nu fac exceptie!

Poate, uneori, avem asteptari prea mari de la viata, dar daca nu ar fi asa cum am continua sa gonim bara la bara cu destinul? Nu avem limita de viteza dragii mei.
Poate vorbesc si scriu prea mult si stiu prea putine. De un lucru sunt sigura: trebuie sa fim echipati corespunzator in aceasta cursa vitala contra-cronometru.
Poate in interiorul meu zace o batrana inteleapta cu toate ca unii nu-mi dau decat varsta reala.
Poate ne lasam guvernati inutil de prea multi "poate", "daca", "cum", "cand", "cat"...
Poate ar trebui sa invatam sa multumim mai des. Sa multumim celor de langa noi, si sa-i multumim pe cei de langa noi; mai ales sa ne multumim pe noi insine.
Poate unii nu vor intelege rostul acestui mesaj.
Poate ei sunt cei care zambesc in aparenta.

Am siguranta ca stiu cui trebuie sa multumesc pentru toate momentele de pe durata celor 21 de ani.
Am siguranta ca am invatat si ca in continuare invat despre ceea ce ma fericeste.
Am siguranta ca am si bune si rele, dar ca ma conduc singura apeland la sfaturi si mangaieri familiale si familiare.
Am siguranta ca ma transform intr-o femeie care stie sa zambeasca sincer.

Am siguranta ca eu voi fi eu la sfarsitul zilei!

2 comentarii:

  1. Frumoase raspunsuri, in special "Toti adoram viata. Eu mai mult ca oricine."

    RăspundețiȘtergere
  2. imi cer scuze ca vin cu un raspuns atat de tarziu...
    frumoase sau nu, raspunsurile sunt menite sa va arate un 5% din cea care este LOLLIPOP.
    asa ca...Acadeaua iti multumeste!

    RăspundețiȘtergere

Etichete