joi, 24 februarie 2011

Daca sunt bine?

Daca sunt bine? Nu, nu sunt bine!

Paharul continua sa se goleasca si casa asta este prea goala si ea.
Goala sunt si eu, ti-am spus? Sunt goala pe pat si in suflet. Shhh, promit sa ma invelesc daca mi se face frig.

Asa, spuneam ca nu sunt bine. Nu, nu sunt bine!

Imi plang de mila? Da, poate, toti facem asta oricum. Nu imi e rusine sa recunosc. Daca pot sa plang pentru altii, pentru mine de ce nu as face-o? In fine...

Oare ma poate ajuta cineva cu o tigara? Aici nu sunt magazine.

Barbatii din viata mea fac acum parte din vietile altor femei. Sau ceva de genul asta!

Imi place cand nu sunt coerenta. Imi place ca ma prind greu la glumele mele si ma inteleg mai greu si mai rar.
Dar sa revenim la barbatii din viata mea.

Indivizii acestia dezamagesc si dispar. Nu stiu daca ei sunt eroii cuiva, dar in filmul meu ei sunt vanati si pedepsiti la final.

Nu am nevoie de ei des, dar din cand in cand le visez prezenta. Nu am nevoie de sentimentele lor si nici ei de ale mele.

Dar imi incrucisez degetele si imi permit sa visez ca un mascul mai mult sau mai putin alfa se va strecura sub cearsaful meu cand ma astept mai putin.


Daca sunt bine? Nu, nu sunt bine!

Am nevoie de o partida de sex supraomeneasca si de doua- trei patratele de ciocolata... plus tigara de dupa!

Se numeste ca-mi plang de mila?
Probabil, dar daca as tine in mine m-ar auzi cineva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete