vineri, 25 februarie 2011

Doar amintiri...

Sa stii ca mi-e dor.
Da! Mi-e dor de lucrurile marunte din viata de cuplu.



Imi place sa fiu singura, dar am zile in care imi doresc sa trag pe mine o pereche de boxeri si puloverul lui, sa ma bag langa el in pat, sa marai si sa ma alint, sa-mi dea cate o bucatica de ciocolata, sa ma sarute pe frunte, sa ma ia in brate si sa continuam sa ne uitam la film. Apoi doar sa adormim. Oricum ne trezim noaptea ca avem pofta de noi!

Chiar imi lipsesc detaliile care fac diferenta.

Obisnuiam sa gatim impreuna. Sa ne batem cap in cap in bucatarie pentru ca la sfarsit sa stam la masa, Impreuna!

Si dusul sau baile lungi par mai seci, uneori, de cand sunt singura. Candva, el intra in cada si ma lasa sa il spal pe spate. Ma stropea cu apa pana se facea voia lui. Ii placea sa vada cum ma dezbrac in lumina lumanarilor si cum ma strecor langa el lasand apa si spuma sa ne ajunga pana la barbii. Era cald si bine!


Se intampla sa mai sufar, sau sa ma doara! Dar sunt singura acum. Nu o pot trezi noaptea pe prietena mea chiar daca tusesc, vomit sau am cosmaruri. Stiu ca somnul ei e pretios. Dar el simtea. Dadeam patura la o parte sa fug tiptil din pat si el ma diagnostica. Si ca orice doctor veritabil, stia ca mangaierea, imbratisarea si sarutul actioneaza pe post de antibiotc. Imi prescria reteta, ma punea sub supraveghere si ma trata asa cum meritam (sau credeam ca merit): ca pe o printesa! Suna cliseic, stiu, dar chiar eram printesa, printesa lui!


Si sexul, oh da sexul! Asta nu este un detaliu, ci un aspect important in adevaratul sens al cuvantului, dar atitudinea fiecaruia din timpul actului in sine...


Imi place sa fiu singura, dar imi lipseste un EL. Imi lipseste o mana barbateasca, imi lipseste o privire masculina, imi lipseste un zambet putin mai aspru, imi lipseste o tinere de mana...

Voi spuneti ca sunt tanara, ca am timp...
Dar va intreb: ce are daca eu vreau toate astea acum? De ce as putea la 30 si nu as putea la 22?

Iubim si suferim de cand ne nastem. Asta ne arata ca traim cu adevarat.

6 comentarii:

  1. Nu ma pot decide care parte imi place mai mult. Introducerea, cuprinsul sau incheierea? ...Si nu sunt deloc o indecisa din fire.
    Cateva din trairile tale n-am avut parte sa le incerc. Banuiesc ca merita. Niciodata n-am crezut ca e timp destul pentru toate pentru ca niciodata nu e. Mi-am zis ca vreau sa-ncerc in viata asta cat mai multe si am sa-mi dau voie sa fac chiar si cele mai nesabuite lucruri. Pentru ca stiu... mai rau o sa-mi para pentru ce n-am facut decat pentru ce am facut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Momentele astea de singuratate sunt mai acute uneori... Iarna e un pic mai greu. Stai mai mult prin casa, ferita de frigul de afara, iar zilele iti par mult mai lungi si mai pustii... Dar, mai e un pic si inverzeste afara, iar sufletul tau se va simti mai bine, odata cu primele raze de soare. El va aparea, poate, cand te astepti mai putin. Sa-ti dea camasa si boxerii lui, si sa faceti o baie la lumina lumanarilor... Iubim si suferim. Asa e! Pentru ca daca nu ar fi asa, nu am mai fi oameni... :) Ai grija de tine, te iubim!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Ioana: Nu trebuie sa iti dai voie sa faci ceva... trebuie sa te provoci sa faci lucruri la care doar te gandesti. Nu se merita sa nu incerci ceva! Apoi, la sfarsit, vei avea un cos plin cu bunatati, plin cu de toate: cu iubire, cu magie, cu pasiune, cu boxeri si camasi, cu suferinta, cu durere, cu amagiri, etc!
    La prima chestie nesabuita pe care o vei face, astept sa-mi scrii si sa-mi povestesti care au fost senzatiile.

    @Moni: Da, iarna si alinierea planetelor sunt vinovate. Nu am mai fost de mult melancolica. Acum imi iau portia de dramatism si astept sa vina primavara. Vorba aia, pe langa Acadea mai sunt si ghiocel, ghiocelul lui tata!
    Si eu va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Luka D: Pff...inseamna ca si la tine e mai grea iarna. Aici a inceput sa ninga ca si cum ar vrea sa-mi faca in ciuda ca n-am in camasa cui sa ma vir/bag.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iarna o sa treaca, insa primavara o sa-mi fie dureroasa de-a dreptul.

    RăspundețiȘtergere

Etichete