marți, 22 februarie 2011

Tigara de dupa - I -


De ce continuu sa pacatuiesc cu tine?
Nu m-a lasat sa-mi termin paharul de vin si s-a apucat sa-mi dezgoleasca trupul. Nu m-a lasat sa-mi termin nici tigara. Mi-a stins-o si a spus ca-mi voi aprinde alta dupa.


De ce continuu sa pacatuiesc cu tine?
Zambea inutil si-si baga mana in parul meu. Imi spunea ca-i place felul in care-mi dau ochii peste cap si ca ar trebui sa-mi tin buzele intredeschise mereu... par mai feminina.


De ce continuu sa pacatuiesc cu tine?
M-a impins brutal pe pat si ma analiza de la departare. Stia ca oricum ii simt atingerile din priviri. Nu-mi dadea pace atitudinea lui.


De ce continuu sa pacatuiesc cu tine?
Mi-a adus paharul si s-a asezat langa mine. Nu l-a lasat din mana, ci a inceput sa-si inmoaie degetele in licoare si sa-mi umezeasca gura. Apoi l-a aruncat pe jos. Nu-l deranjeaza mizeria, considera ca se merita.


De ce continuu sa pacatuiesc cu tine?
Pentru ca esti barbat!
Pentru ca esti vis!
Pentru ca esti independent si ma faci sa fiu dependenta!


- Acum umple-mi alt pahar si lasa-ma sa-l beau te rog! Tigara de dupa nu o pot fuma asa, pur si simplu.
- Paharul ti-l umpli singura. Trebuie sa ma odihnesc!
- Esti un nenorocit?
- Probabil, dar oricum nu te pot lasa sa pleci!


De ce continuu sa pacatuiesc cu tine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Etichete