marți, 26 aprilie 2011

Cine sunt si ce caut aici?

Sunt singura cu gandurile mele...teoretic. Practic sunt singura si atat, pentru ca nu ma pot gandi la ceva anume. Am inceput sa scriu tocmai pentru a ma provoca la o discutie cu mine insami. Cred ca e momentul sa abordez o tema serioasa cu subconstientul meu.



# Cine sunt eu?

- EU sunt Elena

- EU sunt Acadea



# De ce sunt eu?

- de ce nu?

- pura intamplare



# Cum sunt eu?

- acum, melancolica

- in general, simpatica, apatica, empatica

- uneori, cretina

- rareori, superficiala

- deseori, EU


Sa fie asa simplu? Sa fiu doar suma unor idei punctate intr-o lista online? Naaah...Imposibil!

Nu sunt atat de proasta incat sa dau din ignoranta-n fericire.

Ma tot dezbrac in fata oglinzii si incerc sa privesc dincolo de trup si sticla. Incerc sa ma ridic deauspra mea si sa-mi analizez in tacere fiinta. Veau sa descopar ce imi doresc cu adevarat, vreau sa descopar toate lucrurile acelea care ma definesc... sau care ar trebui sa ma defineasca. Vreau sa-mi dau seama daca traiesc pentru ceva anume. Nu as intelege o existenta vremelnica. Nu as vrea sa consum oxigen fara folos.

Care o fi scopul meu in viata? Care este scopul tuturor sau oricui in viata?

7 comentarii:

  1. Daca am afla care e scopul nostru s-ar duce farmecul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Crezi? Daca am afla...am gasi alte provocari, la un alt nivel, poate unul mai inalt. Oricum ne foloim abia un 10% (amarat) din creier! Pfff...

    RăspundețiȘtergere
  3. Spune-i cum vrei: nazuinta, desertaciune, speranta, ambitie. Dar nu uita sa lasi ceva in urma!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place. Hai sa fim noi! Sa mai jucam un rol pe scena vietii!

    Continua sa scrii. Ai idei bune.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ kolector: Stiu sigur ca voi lasa...pentru ca asa m-ai invatat!
    @ Love'n coffee : Da, hai sa fim noi... Dar stim sa fim noi cu adevarat? Am ramas putini...si cu siguranta voi continua sa scriu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ieri am comentat si raspuns voua, si astazi nu apare. Pf...o iau de la capata:
    @ Tata kolector: voi lasa ceva in urma, pt ca asa m-ai invatat!
    @ Love'n coffee: Crezi ca mai stim sa fim noi? Voi scrie intotdeauna! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu stim sa fim noi, atunci sa invatam sa fim prin persoanele dragi... Si asa sa faci, sa scrii...mereu.

    RăspundețiȘtergere

Etichete