joi, 28 aprilie 2011

Despre micile placeri ale vietii - Part II

... un subiect despre care as putea vorbi zile in sir. Poate credeti ca nu sunt asa multe de spus despre lucrurile care ne fac fericiti, dar nu e chiar asa. Pare mai simplu sa vorbim despre frustrari si nemultumiri, dar e mai satisfacator sa constientizezi care sunt factorii ce iti intregesc si lumineaza viata.

Mai nou, m-am gandit sa-mi schimb stilul de viata. Vreau sa pun accent pe ceea ce ma defineste ca individualitate.
Vreau sa dau clubul pe seri de liniste, incununate cu lumanari si crema de corp cu aroma de grepfruit, vreau sa dau televizorul pe o lectura placuta si vreau sa dau mimozele showbizzului autohton pe undergroundul si lipsa de usoara comercialitate a vocilor cu adevarat bune.

Imi iau un ragaz si continuu sa ma analizez, dincolo de toata complexitatea mea.

Asadar, ma dati la schimb pentru o acadea cu capul pe umeri?

Este atat de simplu sa fim in permanenta nemultumiti! Nu spun ca adoptarea unui alt stil de viata imi va alunga nemultumirea sau neajunsul, dar vreau sa fiu in stare sa-mi potolesc setea sorbind din partea plina a paharului.
Vreau sa pot spune dupa un timp ca m-am detasat de gloata de mediocri care ma inconjoara (si din care si eu fac parte).

Dar sa revenim la micile mari placeri ale vietii.
Hai sa inchidem ochii si sa ne imaginam o zi perfecta. O zi in care sa nu ne atinga nimic. Cum alegeti sa petreceti fiecare ziua aceea?

Eu ma afund in fotoliu si pun pleoapa pe pleoapa. Calatoresc intr-un univers paralel unde ma intampina o dimineata de primavara. Sunt tot in casa mea, dar e altceva. Acolo primavara e primavara si chiar pot simti aerul acela racoros cu aroma de flori de cires.
Rnunt la pijamale pentru un tricou larg si o pereche de pantaloni scurti, nu ma pieptan inca pentru ca par mai "eu" cand sunt ciufulita, si dau play la un smooth jazz care sa mearga perfect cu decorul. Imi place de mor perdeaua de lumina care imi imbratiseaza camera.
Fac un dus rapid cu apa calduta, ma spal pe dinti si pe fata si imi fac o cafea, pe ritmuri latino de aceasta data. Imi aprind o tigara si ies pe terasa dibuind o salsa destul de stangace ce-i drept. Trag ultimul fum si ma intorc la cel pe care l-am uitat sub patura. Il sarut pe furis.

- Scumpule, trezeste-te! E o zi minunata!

- Ba tu esti minunata!

- Azi noi hotaram cum va decurge ziua, asa ca ce vrei sa facem?

Nu ar fi frumos sa iti spuna ca esti minunata in loc de buna dimineata, si apoi sa faceti dragoste in ploaie? Asta este doar parerea mea. Voi cum ati continua povestirea? Cum ati vrea sa se incheie ziua? Scrieti voi finalul!

La cat mai multe zile perfecte, dragii me!

2 comentarii:

Etichete