joi, 2 iunie 2011

Doar una din alea

E una din serile alea in care prefer goliciunea.
Nu pot nici sa mananc, nici sa-mi hranesc sufletul.
Ascult muzica si am deschis geamul ca sa aud cum respira natura dupa ploaie. Si eu si ea ne-am imbaiat asta seara !

Sunt lucruri care cer timp exact cand noi nu avem de unde oferi. Sunt trairi care necesita atentie cand noi suntem aiuriti. Sunt iubiri care cer sacrificiu cand noi abia uitam cum e sa suferi.
Si in cazul asta ce ne facem?

Am stabilit ca seara asta este despre mine, pentru mine si cu mine in rol principal. Dar parca e cam pustie telenovela mea!
E una din serile alea in care eu nu-mi sunt de ajuns.

Am turnat ,fara sa vreau, pacatul intr-un pahar. Viciile si nebunia ajuta la ceva?
Nu am continuitate in ceea ce gandesc sau scriu. Observ si eu asta.
E una din serile alea in care vorbele nu sunt de ajuns.

Retraiesc apatic momente destul de intense. Dar amintirile nu ma invelesc noaptea cand mi-e racoare. Nici nu ma mangaie cand tresar speriata in somn.
E una din serile alea in care fantomele trecutului bantuie dar nu ating.

Sting lumanarile de pe comoda si incerc sa-mi sterg nasul si lacrimile. Nu pot sa-mi plang singuratatea la varsta asta. “Sunt tanara…am timp!”.
Dar e una din serile alea in care timpul nu poate fi masurat.
E una din serile alea in care trecutul e omniprezent .
E una din serile alea in care eu sunt doar o naluca.

6 comentarii:

  1. Si dupa ce am citit...ma intreb: De ce oare foamea se domoleste cand iubim? Nu mai ai nevoie de absolut nimic altceva...
    Dar atunci cand suferim ... chiar simti ca un cutit taie in tine. Parca il si auzi...
    Stii ca postarea e geniala si cum spui si tu :"E una din serile alea in care vorbele nu sunt de ajuns."...deci sa lasam ploaia sa ne vorbeasca despre liniste...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ploaia a vorbit cam mult ... De acum trebuie sa ne facem noi auzite vocile. Deci...?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cata simplitate, dar ce armonie!... Sau o fi "doar una din alea"? Imi place cum bati la poarta singuratatii si cum tot tu reusesti s-o deschizi, de parca ai astepta pe cineva la masa tacerii. Imi place nespus. Nespusul demult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe...."nespusul demult" . Multumesc Tata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-anunturi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
    Va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Etichete