joi, 27 octombrie 2011

Intr-o mare de curve

Ce trista este soarta barbatului contemporan!
Este un biet nenorocit care traieste cum poate, cum prinde... si uneori poate cum isi asterne.
Barbatul are o utilitate relativa, acum. Nu se stie exact la ce foloseste. De ce sa se stie, la ce bun?

Barbatul zilelor noastre se plange de femei.
Barbatul zilelor noastre afirma ca el ar intelege daca ar fi ceva de inteles.
Barbatul zilelor noastre e un etern pustan pubertin cu cosuri multe pe nas si frunte pentru ca nu cauta in DEX definitia termenului "maturizare".
Barbatul zilelor noastre sufera pentru ca se implica prea mult, de prea multe ori.
Barbatul zilelor noastre este brav, darz si sincer graitor.
Barbatul zilelor noastre are capacitati nespuse... si nestiute.
Barbatul zilelor noastre iubeste.
Barbatul zilelor noastre.... nu, nu mai am nicio idee.

Nu obisnuiesc sa mint atat de mult intr-un singur post!

Auzeam recent cum barbatul zilelor noastre isi plangea de mila ca toate femeile sunt curve!
Psst... femeile sunt curve pentru ca voi le transformati in curve!
In general, femeile sunt doar femei.

Dintr-o mare de curve, salut barbatul care mai stie sa fie barbat!

16 comentarii:

  1. Aș putea corecta un pic toate afermațiile dacă vrei. Cel puțin după cum gândesc eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te rog...
    Doar ia aminte ca eu am vorbit la modul general, prin urmare se exclud exceptiile..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. eh, barbatul... cred ca sunt putin norocoasa pentru ca am intalnit un barbat adevarat. l-am pierdut pentru ca a plecat sa munceasca in strainatate. nu l-am urmat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Femeia nu urmeaza intotdeauna barbatul...asta o face puternica!

    RăspundețiȘtergere
  5. Barbatul, cum o fi el ... si noua ne e dor de el

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai sus am făcut o grețeală de ortografie de care nu sunt mândru. Sigur am să mai fac și altele în următoarele rânduri, dacă nu am făcut deja, și sper ca de data asta să fiu corectat. Mulțumesc!

    Deci....
    Bărbatul zilelor noastre se plânge de anumite femei.

    Cu toată nepriceperea noastră, de multe ori am înțelege dacă ar fi o comunicare decentă, și nu clasica bosumblare FĂRĂ CUVINTE.

    Cred că maturitatea este ca un cuțit cu 2 tăișuri. Imaru nu e bine, dar nici prea serios, mai ales că devine și dificil în a găsi un echilibru când nu este o unitate de măsură SI care să ne ajute.

    La aia cu suferința ai un 10+. Unii suferă așa intens încât fac ciudă la cei mai tari actori de telenovele.

    Bravi, dârzi și sinceri grăitori suntem de când ne știm.

    De multe ori nici noi nu conștientizăm exact de ceea ce suntem capabili.

    Discursul bărbatuli care iubește este prea complicat. Probabil că i se mai întâmplă...

    Este probabil să mă fi exprimat într-un mod ciudat. Dacă este ceva care nu înțelegi nu ezita să întrebi.

    RăspundețiȘtergere
  7. * Imatur
    * Barbatului
    Eu nu contrazic nimic din ce spui tu aici. Din contra... imi place!!!
    Doar ca imi pare rau sa te anunt, dar lucrurile pe care le descrii tu se potrivesc UNOR barbati, unei minoritati din pacate!
    Oricum... mi-a placut cum ai punctat! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulțumesc. Totuși cred că minoranța aia începe să fie o majoranță. Evoluția își face cursul ei, chiar dacă o face prin moduri ciudate.

    PS: Felicitări pemtru modul în care scrii.

    RăspundețiȘtergere
  9. si totusi barbatul e cel ce merge cu ,,steagul'' in orice lupta,barbatul este cel care duce greul (de la ridicat,carat mobila la lucrurile cu adevarat imposibile unei femei).Eu as spune ca barbatul unei generatii(cea actuala cu varsta intre 16-25 ani) este cel metamorfozat in sensibilul care doreste protectie si stabilitate din partea unei femei.Pe cand ,,lupii batrani" din generatii mai vechi invart si inoata cu succes in ,,Marea de curve" folosinduse de tinerete,naivitate care din pacate se gasesc mai peste tot unde intorci capul in ziua de azi

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, barbatului sa i se recunoasca meritele! Militez pentru asta!
    Dar nu sunt sigura ca sunt de acord cu ceea ce spui despre generatia 16-25 de ani. "Metamorfozat in sensibilul care doreste protectie si stabilitatea din partea unei femei" ? Ba deloc! Si crede-ma ca eu ies/ ieseam la intalniri. As fi fost mandra sa dau macar peste un singur exemplar de genul.

    Sunt trist sa afirm ca generatia 16-25 e superficiala. :(

    RăspundețiȘtergere
  11. don`t make war, make LOVE. Asa cum noi barbatii avem nevoie de femei si voi femeile aveti nevoie de noi, asa ca fiecare are bune si "nebune" :D

    RăspundețiȘtergere
  12. I am making love, not war. Sunt o pacifista/tree-hugger convinsa. :P
    Si e clar ca fiecare are nevoie de fiecare, la urma urmei de asta coexistam! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. "modul general, prin urmare se exclud exceptiile..:)"

    din pacate... generalul asta se cam aplica. si la femei.. si la barbati

    "se potrivesc UNOR barbati, unei minoritati din pacate!"
    as zice... din fericire. altfel nu am mai fi nevoiti sa alegem

    iar oamenii sunt cu totii... intr-un fel. sau mai multe.. conotatiile pozitive/negative sunt discutabile :)

    RăspundețiȘtergere

Etichete