joi, 3 noiembrie 2011

DULCE NOVEMBRE

Da, oficial e toamna!
Frunzele picate pe toate strazile precum niste domnite care cedeaza prea usor, aerul rece care sa te faca sa inlocuiesti cearceaful cu o patura groasa, luna constiincioasa care insista sa intre in tura mult mai devreme, toate acestea trezesc in mine eterna indragostita de noiembrie.
Asta este luna in care orice se poate intampla, este luna iubirii si a pasiunii, este luna nasului rece si rosu sarutat in fuga, este luna micului dejun bogat, este anotimpul imbracat in arome pariziene. Uitasem cat mult imi place sa zambesc toamna!

Stau la birou si ranjesc mai mult sau mai putin stupid. De cateva zile simt o pereche de brate care parca ma cuprind chiar daca nu sunt aici. E placut, reconfortant, linistitor. E ca si cum toamna ma calauzeste si ma transforma in propria-mi mare pasiune. Da, luna asta voi face de toate, luna asta reaprind focul dragostei pentru mine insami.

DULCE NOVEMBRE,

Permite-mi sa ma prezint. Sunt Elena!
Iti scriu pentru ca vreau sa te cunosc mai bine. Vreau sa stiu ce zace in spatele cortinei aramii, vreau sa te vad asa cum esti de fapt. Vreau sa te iubesc atunci cand plangi si atunci cand zambesti inseninand universul. Vreau sa iti simt aroma si sa fac dragoste cu Maiestatea Sa Vantul.
Nu stiu cum te vad altii, dar pentru mine esti nepretuita! Trebuie sa ma lasi sa iti demonstrez asta!
Intentiile mele sunt serioase... nu vreau o aventura. Vreau sa fii a mea cu adevarat! Vreau sa facem totul impreuna: sa zambim impreuna, sa fim triste impreuna, sa ne indragostim impreuna, sa cantam impreuna versuri nascocite in Imparatia Timpului. Vreau sa plecam la drum impreuna si sa stam pe loc in acelasi timp, pe acelasi loc.
Nu iti fie teama! Nu iti cer sa fii iubita mea! Tu iti apartii, nu poti fi a nimanui, poti fi doar a tuturor!
Tot ce imi doresc e sa te stiu mereu aici! Dau 11 luni din an pentru Novembre, draga mea!
Dulce Novembre, daca si tu ma vrei, deschide-mi inima si strecoara-te repede, repejor inauntru fara sa te vada careva. Asta trebuie sa ramana intre noi!



Foto: http://www.flickr.com/photos/dlennis/2140997596/in/photostream/

5 comentarii:

  1. O, da... Sweet november. Mai ai in mine inca o fana a acestui anotimp, o indragostita de aceasta luna a anului. Frumos, linistitoare vorbe asterni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet draga mea...
    Un of am, in schimb.
    Mi-e dor de toamna acasa..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Promit sa ti-o povestesc toata. Pe nerasuflate!

    RăspundețiȘtergere
  4. nu mai e toamna...e iarna rea si rece.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da...asa e! Dar nimic nu se compara cu iarna in Bucuresti...Iarna scriu mai bine de aici.

    RăspundețiȘtergere

Etichete