sâmbătă, 31 martie 2012

Zau? Sau decefemeilesunttratatesuperficialcandvinevorbadesex

Daca tot nu am somn, daca tot nu am mai postat, am zis sa-mi incerc norocul de data asta. Poate, cine stie?

Ma tot gandeam azi la problemele de proasta comunicare dintre doua persoane care se plac, sau dintre doua persoane dintre care doar una place pe cealalalta, si polologhie pana la nesfarsitul nesfarsit.
Dintr-una-ntr-alta am ajuns de-am citit un articol, un soi de raspuns la un mesaj primit de la o domnita indignata, articol semnat de Cabral.
A fost un motiv intemeiat pentru ca eu sa-mi fac cruce. Nu ca nu as crede in Dumnezeu, dar El stie ca am nevoie de ocazii speciale sa ma minunez.

Idea era cam urmatoarea: femeile cu "kilometrajul peste cap" nu prea pot spera la casnicie. Femeile care fac sex de la prima intalnire nu sunt material de nevasta. Femeile libertine nu dau bine ca viitoare mamici.

Raspunsul meu sincer : Da' zau ba! (si imi pare rau ca nu pot nota cu diacritice, mirarea ar fi fost infinit mai profunda)

Nu mi s-a intamplat pana acum sa simt ca citesc o parere atat de superficiala, mai ales venind din partea unui tip aparent deschis si whatever.
As vrea sa punctez totusi... ca sa nu se intample sa redau ceva gresit. Asa ca, sa incepem!

1. "Draga mea, tu faci ce vor baietii cu care iesi, sau ce simti tu? N-ai ritmul tau, n-ai asteptarile tale? Esti un fel de tonomat?! Baiatul baga fisa si apasa pe buton iar tu executi?! Cum sa te astepti ca el sa se uite la tine ca la o posibila mireasa cand el stie ca nici n-ai apucat sa inchizi bine usa de la masina ca deja erai in nudul gol?!" (fiind vorba despre sexul la prima intalnire, in umila mea opinie)
R - Tocmai pentru ca o femeie are ritmul ei, hotaraste daca vrea sau nu sex de la prima intalnire, daca are sau nu nevoie sa astepte, daca are sau nu nevoie de timp ca sa afle intr-un moment (de cele mai multe ori) nepotrivit ca barbatul langa care a stat si de care s-a atasat nu o poate satisface nicicum pentru ca e varza in pat! (da, printre voi, sunt si din cei care habar n-au ce sa faca). Crede-ma, s-au dus de mult vremurile in care do'nsorii asteptau ani pana la primul contact si do'nsoarele se simteau virgine pana la sfanta casnicie.

2. "Baieteii viseaza la virgine, dar nu despre ei vorbim acum, vorbim despre barbati. Si da, asa-i, barbatii nu alearga de nebuni dupa virgine, dar nici doamne cu kilometrajul peste cap nu-si doresc. Nu-ti place sa stii ca tot cartierul a trecut pe-acolo."
R - Din nou am impresia ca citesc un banc prost. Cum ai putea sa afli ca un intreg cartier a vizitat strada domnitei tale, sau tipei ocazionale din dormitor, sau viitoarei mame a copiilor tai, etc. ? O femeie poate spune ca a fost cu 2 barbati asa cum poate spune ca a fost cu unul singur sau cu 60 (Asta merge exact pe linia -Eu nu am facut sex oral niciodata! desi e profesionista-). In fine, asta vom dezbate mai pe larg... alta data.

3. "Si daca o anume fata se infige in situatie inainte de a cumpara pop-corn, la filmul la care a fost invitata la prima intalnire, tu crezi ca barbatul respectiv o va trata drept viitoarea mama a copiilor lui ce vor veni?!"
R - Pai daca-i toarna vreo 2 copii in timpul filmului, s-ar putea sa fie mama copiilor lui, nu doar sa si inchipuie daca o poate sau nu trata ca atare.

4. "Iti spun eu ce face… face un calcul rapid: gagica are 25 de ani. Mi-a zis ca n-are iubit de 3 ani, deci inseamna ca iese macar o data pe luna cu cate un barbat nou. Asta inseamna 12 de barbati pe an, ori 3 ani… ghiogart! E genul care se intinde de la prima intalnire, deci… sunt cel putin al 37-lea, si nu pun in calcul decat ce-a fost de la fostul iubit incoace. Cine stie ce-o fi fost inainte?! Aoleu, oare cati baieti o fi avut in clasa la liceu?!"
R - Hmda, barbatul face un calcul inainte sa realizeze ca tipa care i-a tras-o de l-a nenorocit inca de la prima intalnire ar putea sa fie femeia aia pe care a asteptat-o, si care ar putea sa-i dea lumea peste cap, si nu in sensul rau al figurii de stil. Buna asta! Barbatul face calculul doar daca: s-a plictisit, se plictiseste, stie ca se va plictisi. In rest, va alege sa se bucure de moment, si apoi sa lase lucrurile sa vina sau sa treaca de la sine.
Cat despre calculul propriu-zis, cine spune ca daca nu are iubit 3 ani iese o data pe luna ca vampirul la supt sange? O femeie poate sta fara sex si ani de zile, si apoi sa profite de UN singur barbat. Si crede-ma ca norocosul va trebui sa-i faca interesul sa vibreze ca sa o bage-n pat(mentiune: vorbesc la modul general). Si atunci da, va face asta chiar si de la prima intalnire! Nu e nevoie sa ai 38756056976546483 barbati pana la 25 de ani ca sa simti atractie si dorinta, ca sa poti fute un barbat de care sa nu te mai intereseze a doua zi, un barbat a carui nevasta nu ti-ai dori sa fii. Treaba asta cu lumea barbatilor e supraevaluata, si daca ei nu se mai insoara e mai mult pentru ca nu vor sa-si piarda timpul la divort,pentru ca e mai interesant sa aiba mai multe partenere, pentru ca nu se simt destul de pregatiti, pentru ca sunt lasi, pentru ca nu au gasit ceea ce cauta, etc., nu pentru ca femeile fac sex din prima.
Femeile nu sunt usuratice, ci doar incep sa stie ce vor. Ca sunt percepute eronat, este strict problema personala a fiecaruia dintre noi.
Si citeam undeva printre comentariile la articolul in cauza ca, vorba aia " Femeia tre' sa fie doamna pe strada, gospodina in bucatarie si curva in pat!" . Tocmai pentru ca reprezentantele sexului frumos cunosc greutatea acestor vorbe, majoritatea barbatilor ajung sa fie ei cei folositi si de nepastrat. O femeie e doamna pe strada pentru ca are incredere, gospodina in bucatarie pentru cine merita si curva in pat pentru cine vrea EA!

(O scurtez si-o las asa pentru ca nu vreau sa alunec pe panta "Adica barbatii pot face sex cu nemiluita si femeile nu?!")

Inainte de a incheia vreau sa mentionez faptul ca nu am citit articolul initial ci doar pe cel din care am citat, nu sunt de acord cu mesajul domnisoarei indignate pentru ca e o idee expusa aberant, dar nici nu puteam ramane indiferenta la sarcasmul ieftin transmis de postare. Nu spun ca nu exista barbati care sa nu acorde importanta chestiilor astora, asa cum nu afirm nici faptul ca nu exista femei usoare.
Tot ce am incercat sa subliniez a fost faptul ca treaba asta cu "sexul din prima seara" nu influenteaza viitorul barbatilor, asa cum nu influenteaza nici prezentul femeilor. Barbatii au devenit doar mai lenesi si femeile mai pline de ele. E o ironie a sortii sa asistam la cum se intoarce roata!

Si... Noapte buna!

4 comentarii:

  1. Let's talk about the american way of... sex! Tipa scrie despre eternul cliseu din filmele americanesti, nu despre felul in care procedeaza ea "in pat cu dusmanul". Si cine ajunge sa traiasca dupa niste scenarii de fictiune aducatoare de profit, inseamna ca habar n-are cu ce se mananca :). Vorba activistilor: Teoria ca teoria, da' practica ne omoara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga kolector,
      Afla despre mine ca sunt bine ceea ce lucru iti doresc si tie. :P
      Dar...care tipa scrie despre eternul cliseu?
      Pentru ca incercam sa-mi dau seama daca oi fi eu aia, si totusi nu are cum. Realitatea din jurul meu tinde sa contrazica lucrul acesta.
      Cu mare drag,
      Te pup si te imbratisez!

      Ștergere
  2. Marcule, esti fenomenala. M-a distrat maxim articolul tau si postarea de asemenea.
    Nota 10+ pentru raspunsul al 3lea.
    Cat depre parerea mea cu privire la subiectul postarii, ei bine ... Depinde foarte mult de cum se "vinde" femeia si vorbesc aici de imaginea ei. Noi femeile avem capacitatea de a privi o problema panoramic. Barbatii in schimb, o privesc punctual, Cum la ei e in alb si negru, la noi e in toate tonurile posibile din cele 2 nonculori.
    N-as avea cum sa stau sa fac aici o istorie a sexului la barbati si la femei, dar sunt absolut sigura ca tendinta unor femei de a nu tine cont de limite si de prejudecati este o manifestare/un atac pe care il fac inconstient in razboiul dintre sexe. La urma urmei, de ce n-ar putea fi egale si pe acest plan ?
    Ei bine, pot fi, dar uita ca lor le-au fost date alte abilitati de a cuceri teritoriul. Nu am nimic impotriva femeilor de acest gen, insa nu mi se pare potrivita o promovare a acestui lucru. Dar asta tine de fiecare in parte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, ma bucur că te-ai distrat. Şsta era şi scopul. Articolul în sine nu promovează vreun feminism extrem sau exagerat, doar ridică o problemă la fileu. O problemă simplă dar greu de digerat. Nu reprezenta nici vreun fel de promovare a unei tipologii de femeie. E doar vorba despre indignarea mea în momentul în care văd cât de prost sunt percepute femeile şi cât de puţin înţelese sunt. Ş=

      Ștergere

Etichete