luni, 3 septembrie 2012

Long live the king!

Nu am o explicaţie pentru ce îmi faci, pentru cum zâmbeşti, cum îţi dregi vocea sau pentru cum dormi gol lângă mine o dată la ceva timp.
Nu am explicaţie pentru multe lucruri în general, dar tu şi bagajul emoţional pe care îl târâi după tine îmi daţi mari bătăi de cap.

Eşti ca un erou de benzi desenate a cărui menire este să mă salveze de la a avea aşteptări de la alţi bărbaţi.
Eşti puternic, dur şi asta te face să fii sexy, pentru că aşa sunt toţi eroii de benzi desenate.
Au părul şi zâmbetul perfect, au atingerea clară chiar şi în toiul nopţii şi întotdeauna ştiu ce să spună .

Eşti eroul meu personal şi tu nici nu ştii asta!

Mă aşez pe genunchi şi încep să te citesc plecând de la ceafă. Îţi aflu istoria pe măsură ce cobor cu limba pe spatele tău. Învăţ să îţi învăţ trupul ca pe o hartă. Găsesc fel de fel de locaţii ce mă fascinează, ajung în locuri în care nu multă lume ajunge şi am privilegiul ca pentru câteva ore să te dezbrac de carapacea aceea creată pentru a te ţine la distanţă.

Te mângâi şi înghit în sec privind cum tresari pe măsură ce imaginaţia ta se zbate pentru autonomie.
Te prind de părul tău perfect şi trag pentru că un bărbat dur trebuie tratat cu duritate.
Îţi ascult răsuflarea care mă ghidează şi într-o limbă necunoscută îmi dictează ce să fac mai departe.
Chimia dintre doi oameni este sfântă. Ea este elementul de legătură atunci când personajele nu îşi găsesc cuvintele.


Îmi înfing unghiile în carnea ta pentru că toată povestea asta este sfâşietoare.
Te întorci brusc şi intri în rolul super eroului, aşa cum era de aşteptat.
Ştii unde şi când să atingi, mă săruţi şi mă faci să tremur.
Nici tu nu reuşeşti să îmi umpli golul acela din stomac, care se creează ori de câte ori îţi lipeşti palmele de trupul meu.
Suntem un tablou viu, suntem rupţi dintr-o imagine perfectă şi lăsaţi pe pământ pentru a surprinde oamenii cu pasiunea şi trăirile noastre: tu eroul cel de toate zilele şi eu tânăra vulnerabilă care ajunge să se îndrăgostească iremediabil de salvatorul său. Uite aşa ia naştere drama unei iubiri imposibile, dramă încununată totuşi de dependenţă fizică şi detaşare spirituală.

Ştii că ai voie să intri aşa că nu mai baţi la uşă.
Ca într-un acces de furie, intri grăbit şi reuşeşti să îmi pui un zâmbet păcătos pe chip.
Toate lucrurile bune şi frumoase dor la un anumit moment dat, aşa că te las să duci la bun sfârşit tot dansul ăsta supranatural.
Îmi dai părul de pe frunte şi continui să mă săruţi în neştire.
Mă cuprinzi ca şi cum viaţa mi-ar depinde de îmbrăţişarea ta . 
Secretul reprezentaţiei noastre este că aceasta nu are sfârşit. 
Apogeul este atins cu zâmbetul pe buze şi răsuflare sacadată, dar coregrafia asta nu are încheiere.

Da, sunt victima fragilă care are nevoie să fie salvată la nesfârşit de tine! Nu sunt neputincioasă, dar nu vreau să renunţ la serviciile tale!
Şi nu lua acest înscris ca pe o materializare a relaţiei de complicitate ce ne uneşte, nu lua toată asta ca pe o certificare a unor sentimente, ia-o ca atare: o poveste pentru poesteritate, o poveste care să ne facă nepoţii să tresară, o poveste care să demonstreze că percepţiile extrasenzoriale există şi deseori duc la o astfel de desfăşurare de forţe.
Suntem oameni dar nu suntem neapărat umani.
Eu scriu despre tine, personajul pe care îl citesc în mintea mea, nu scriu despre tine cel care îşi duce în spinare crucea, scriu despre omul care se transformă în ceva mai mult decât special de câte ori îmi păşeşte pragul casei.
Nu ştiu cum sunt celelalte femei din viaţa ta, dar în universul nostru temporar şi atemporal, eşti eroul rege şi vei fi tratat ca atare.

Long live the king!

2 comentarii:

  1. Barbatii sunt ca o arta a placerii. Odata de ii descoperi creeaza dependenta si nu mai poti scapa de aceasta noua pasiune. Ei isi dau seama de lucrul asta, te hipnotizeaza cu privirea si te devoreaza cu sarutul, iar atunci se transforma intr-un erou de poveste, INSA cheia acestei povesti esti chiar TU. Fara tine el nu ar fi un erou si e constient de asta. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Fara tine el nu ar fi un erou si e constient de asta." - Da, mare dreptate ai scumpa. Eu fara el nu as fi victima, el fara mine nu ar fi erou. De aici si nevoia unul de celalalt. :*

      Ștergere

Etichete