joi, 14 februarie 2013

Valentinii mei, cei de toate zilele

Valentine's Day.

Trebuie sa recunoastem ca intotdeauna ne-am dorit ceva special. Un barbat care sa fie atent la nevoile noastre, un barbat care sa ne rasfete si sa ne tina in frau in acelasi timp, barbatul care sa reprezinte elementul de echilibru. Am visat la regele capabil sa conduca intreg regatul nostru, omul care sa cucereasca si sa stapaneasca totul ca la carte.
Tot ceea ce asteptam in viata personala tine de latura spirituala a barbatului pe care il intalnim, vrem doar sa ne simtim iubite si protejate...

Ok, nu am scris de foarte mult timp si imi este greu sa gasesc cuvintele potrivite.

Nu cred in Valentine's Bullshit Day si regret consumerismul caracteristic acestei societati. Nu am nevoie de zile in care sa mi se spuna cum sa iubesc, ce sa cumpar, ce si cat sa daruiesc, cat si pe ce sa cheltuiesc. Nu ma afecteaza in niciun fel clipele de singuratate care imi amintesc cat e de placut sa ma iubesc pe mine insami.
Dar asta seara mi-am amintit de toate momentele in care am fost inteleasa gresit, momente in care am fost judecata si banuita ca nu imi plac barbatii. (hahaha)
Trebuie ca toata lumea sa inteleaga un lucru: nu ma feresc sa vorbesc deschis despre toate acele lucruri pe care altii le ignora zi de zi. Nu mi-e teama sa discut despre lucrurile si oamenii care nu imi plac pentru ca si acestea/acestia fac parte din viata mea.

Dar vreau sa profit de ocazie si sa incerc sa fac o legatura cu paragraful cu care am inceput, vreau sa profit de aceasta zi pseudo-speciala pentru a multumi BARBATULUI...bun, rau, asa cum e el.

Pentru ca nu te-am gasit si stiu ca totusi esti undeva acolo...voi pune problema la modul general.
Sunt fericita ca sunteti, existenta voastra confirma, intr-un fel sau altul, existenta mea. Fara momente din partea voastra nu as fi constientizat cu adevarat ca traiesc. Fara bucurii, suprize, iubiri, tristete, dor sau suferinta nu as fi invatat cum pot creste ca femeie. Nu mi-a fost niciodata teama de necunoscut dar sunteti un mare semn de intrebare. Voi va plangeti ca femeile sunt complicate, eu ma bucur ca voi sunteti usor de citit dar greu de descifrat. Oricat de primtivi, superiori, previzibili sau complecsi ati fi, contribuiti in fiecare minut la ceea ce inseamna evolutia mea ca femeie...indiferent ca vorbesc despre barbatul din spatele tejghelei care imi toarna un pahar sau cel care imi livreaza pizza de cate ori sunt lenesa sau cel care incearca sa "ma combine" in club sau cel care tanjeste dupa atentie sau cel dupa a carui atentie tanjesc eu.
Zambesc pentru ca sunt constienta ca voi lasa garda jos de fiecare data cand voi gasi in unul din voi un element surpriza. Zambesc pentru ca stiu ca exista posibilitatea ca in scurt sau nu timp sa suspin si sa imi suflu amaru-ntr-un bax de servetele de unica folosinta in timp ce dragele mele prietene tipa la mine sa imi bag mintile in cap.
E greu sa gasesti intr-un singur barbat tot ceea ce ti-ai dorit vreodata. E greu, dar nu imposibil. Si totusi, pana atunci, voi intalni indivizi care imi vor fura zambete si ma vor face sa cred ca "asta e!" . Well, va multumesc pentru toate episoadele acestea care se concretizeaza in conturarea personalitatii aceluia dintre voi care va ramane in zona pana la sfarsit. Stiu ca poate parea un cliseu, dar nu e. Multe dintre noi au pe cineva acolo, undeva. Altele nu au pe nimeni. Dar doar voi ne invatati ca nu trebuie niciodata sa ne multumim cu putin, chiar daca asta inseamna ca la un moment dat sa renuntam la a mai avea pe cineva aproape.
Am intalnit si barbatul pe care l-as fi vazut in fiecare dimineata langa mine, am intalnit si barbatul care imi oferea satisfactie intelectuala, am intalnit si barbatul care imi taia rasuflarea, am intalnit si barbatul care imi aducea zambetul pe buze cand ma asteptam mai putin, am intalnit si barbatul las, am intalnit si barbatul care ma proteja, am intalnit si barbatul speriat de propriile sentimente... sunteti multi, dar nu veti fi niciodata destui intr-unul singur cat sa multumiti 100% o femeie. Si asta nu e un lucru negativ, doar ma face sa apreciez eforturile pe care le depuneti si interesul pe care il manifestati fata de noi.
Nu vreau sa fac concurenta Bergenbier-ului, dar asta este ziua voastra, ziua in care eu voi flirta pentru ca stiu ca va place, ziua in care va voi zambi din inima, ziua in care rezerva mea de cuvinte de bine va apartine.

Este primul an in care recunosc in fata voastra ca privesc si inapoi si inainte.
Nu sunt singura de Valentine's Day pentru ca VOI existati...la trecut, prezent sau viitor.















Photo Credits: Adrian Opritoiu

3 comentarii:

Etichete